ایرانسل تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد

ایرانسل تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد

الف دانلود: ایرانسل به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه، لوح و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را از سازمان ملی حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان دریافت کرد.


به گزارش الف دانلود به نقل از ایرانسل، همایش بزرگداشت شهدای خدمت و بیست و دومین همایش ملی پشتیبانی از حقوق مصرف کنندگان، روز گذشته ۲۱ خرداد ۱۴۰۳، با حضور دکتر عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، دکتر حسین فرهیدزاده معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان ملی حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، معاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیران بنگاه های اقتصادی و اهالی رسانه، در محل حوزه هنری انقلاب اسلامی، برگزار گردید. در این مراسم، «لوح و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان» توسط «سازمان ملی حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان»، به دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و اولین ارائه دهنده خدمات نسل پنجم در ایران، اهدا شد و مهندس محمدعلی مقدم، معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل به نمایندگی، آنرا دریافت کرد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: از نظر رعایت اخلاق در کسب وکار، تفاوتی بین مصرف کننده و تولیدکننده وجود ندارد. تنها اخلاق باید بین این دو حاکم باشد و اگر اخلاق در کسب وکار نباشد، حقوق طرفین رعایت نمی گردد. معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان ملی حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان نیز ضمن اشاره به اهمیت رضایت و پشتیبانی از مشتری اظهار داشت: در دور جدید اعطای این جایزه، با اعمال رویه های تازه و سخت گیرانه در کنار افکارسنجی، اهتمام بر ایجاد انگیزه های جدید، در کنار تشویق بنگاه های اقتصادی داشتیم. فرهیدزاده اضافه کرد: بنگاه های اقتصادی برمبنای چهار شاخص کلی قیمت، کیفیت، خدمات بعد از فروش و رضایت مشتری، تحت زیرشاخص هایی طبق جدول ارزیابی، مورد بررسی قرار می گیرند و نتایج ارزیابی، نشان داده است که این جایزه به محلی برای بازتاب نظر مصرف کننده و اهمیت مشارکت او، تبدیل گشته است. این مراسم با هدف افزایش انگیزه و حساسیت در تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات برای رعایت حقوق مصرف کنندگان، افزایش اعتماد و تشویق مصرف کنندگان به استفاده از کالاها و خدمات واحدهای دارای گواهینامه و تندیس، افزایش رقابت سازنده بین تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات در راستای ارائه محصولات کیفی، تلاش در راستای برقراری قیمت عادلانه، تحویل بموقع و ارائه مطلوب خدمات بعد از فروش و تشویق مصرف کنندگان، توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، برگزار می گردد. ارزیابی و انتخاب بنگاه های برگزیده در این همایش، حاصل فرآیندی یک ساله است که برمبنای شاخص ها و مفاد مندرج در بخشنامه اعطای گواهینامه و تندیس های ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان صورت می گیرد و در این دوره ارزیابی، عملکرد شرکت کنندگان در نقطه ارتباط با مشتریان و رضایت آنها، بیش از دوره های قبل، حائز اهمیت بوده است. بر همین مبنا در بیست ودومین دوره، از میان ۲۸۰ شرکت متقاضی، ۹ شرکت واجد شرایط تندیس طلایی، ۸ شرکت واجد شرایط تندیس نقره ای، ۲ شرکت واجد شرایط تندیس برنزی و ۱۶ شرکت واجد شرایط گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان شدند و ایرانسل به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه، در جمع برگزیدگان قرار گرفت و تندیس نقره ای را دریافت کرد. ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری، پیش از این و در هشت دوره، موفق به دریافت تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان شده بود.

1403/03/23
10:31:27
0.0 / 5
206
تگهای خبر: پشتیبان , خدمات , دیجیتال , سازمان
این پست الف دانلود را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات خوانندگان الف دانلود در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
الف دانلود