با حكم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب گردید

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب گردید

الف دانلود: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حکمی معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت را منصوب نمود.



به گزارش الف دانلود به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (چهارشنبه) در حکمی بهزاد اکبری را به سمت «معاون وزیر، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت» منصوب نمود.
در حکم انتصاب بهزاد اکبری آمده است:
نظر بمراتب شایستگی، تعهد، تجربه و توانمندی جنابعالی، به سبب این حکم به سمت «معاون وزیر و رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت» منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال، رعایت اخلاق و تقوای الهی و در قالب قوانین و مقررات، اهداف سند چشم انداز و سیاست های کلی مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و قانون برنامه هفتم توسعه و با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم، ضمن تعامل لازم با مسئولان و سایر نهادها و سازمان ها در اجرای سیاست های دولت و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در خدمت به مردم شریف ایران با سرلوحه قرار دادن محورهای زیر ساعی و سرفراز باشید.
بهزاد اکبری، عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تربیت مدرس با مرتبه دانشیاری است که از تجربه های باارزش و پژوهش های کلان و معتبر ملی و بین المللی در رابطه با حوزه مسئولیت جدید خود برخوردارست.
وی همین طور عضویت در هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت و نیز هیأت عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران را در کارنامه سوابق مدیریتی و اجرائی خود دارد.

1403/06/22
16:09:50
0.0 / 5
54
تگهای خبر: ارتباطات , ارتباطات و فناوری اطلاعات , پژوهش , تجربه
این پست الف دانلود را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات خوانندگان الف دانلود در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
الف دانلود