سکوت طلای جهانی ادامه دار شد

سکوت طلای جهانی ادامه دار شد

الف دانلود: قیمت طلا امروز چهارشنبه (18 سپتامبر) ثابت ماند برای اینکه فعالان بازار برای حرکت مورد انتظار فدرال رزرو برای کاهش نرخ بهره برای نخستین بار در بالاتر از چهار سال قبل آماده شدند.


به گزارش الف دانلود به نقل از ایسنا، طلا با ۰.۱ درصد افزایش به ۲۵۷۲ دلار و ۱۱ سنت در هر اونس رسید که در دوشنبه رکورد ۲۵۸۹ دلار و ۵۹ دلار را ثبت کرده بود، همین طور قیمت طلای آمریکا با ۰.۲ درصد افزایش به ۲۵۹۸ دلار و ۳۰ سنت رسید.
داده ها نشان داد که خرده فروشی در ایالات متحده بطور غیرمنتظره ای ۰.۱ درصد در ماه آگوست افزوده شد که نشان میدهد اقتصاد در بخش عمده ای از سه ماهه سوم در وضعیت ثابتی باقی مانده است.
فدرال رزرو تصمیم خود در مورد نرخ بهره را در آخر جلسه خود امروز اعلام خواهدنمود و جروم پاول، رئیس، بعد از آن کنفرانس مطبوعاتی برگزار خواهدنمود. آخرین کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در مارس ۲۰۲۰ طی همه گیری کووید-۱۹ بود.
هم اکنون بازارها با احتمال ۶۴ درصد کاهش ۵۰ واحد در آخر نشست دو روزه در مقابل ۴۳ درصد در روز جمعه قیمت گذاری می کنند. با این وجود، بیشتر اقتصاددانان انتظار دارند بانک مرکزی ایالات متحده امروز چهارشنبه نرخ بهره را ۲۵ واحد کم کند.
شمش بدون بازه به طور معمول یک سرمایه گذاری ترجیحی در محیطی با نرخ بهره پایین تر و در زمان ‌پریشانی ژئوپلیتیکی است.
رویترز گزارش کرد که در بازار سایر فلزات ارزشمند، نقره با ۰.۱ درصد کاهش به ۳۰.۶۹ دلار در هر اونس رسید، پلاتین ۰.۱ درصد افزوده شد و به ۹۸۲ دلار و ۷۹ سنت رسید و پالادیوم در ۱۱۱۵ دلار و ۶۹ سنت ثابت بود.



منبع:

1403/06/28
10:50:29
0.0 / 5
15
تگهای خبر: كنفرانس
این پست الف دانلود را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات خوانندگان الف دانلود در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
الف دانلود