راهکار تایلند برای رکوردزنی گردشگری

راهکار تایلند برای رکوردزنی گردشگری

به گزارش الف دانلود، تایلند می خواهد از سطوح گردشگری پیش از کووید پیشی بگیرد و دولت این کشور درحال همکاری با شرکتهای مسافرتی و راه اندازی کمپینی برای ترویج فرهنگ تایلندی و مقاصد کمتر شناخته شده است.


به گزارش الف دانلود به نقل از ایسنا، تایلند انتظار دارد که تعداد توریستهای خارجی اش در سال آینده به ۴۰ میلیون نفر برسد و باتوجه به درخواست مقامات از شرکتها برای جذب مسافران، رکورد بالاتر از پیش از تمامی گیری را رقم بزند.
طبق بیانیه دولت این کشور، دولت نخست وزیر پتانگ ترن شیناواترا، هدف خودرا برای ایجاد ۳.۴ تریلیون بات (۱۰۱ میلیارد دلار ) درآمد گردشگری در سال آینده تعیین کرده است.
جیرایو هونگ سوب، مشاور نخست وزیر، کشور آسیای جنوب شرقی که برای گردشگران محبوب است، به زودی کمپینی برای ترویج فرهنگ تایلندی و مقاصد گردشگری کمتر شناخته شده را ارائه خواهدنمود.
تایلند بعد از ویران شدن صنعت در اثر همه گیری کووید، شاهد بهبود پیوسته در ورود توریستهای خارجی بوده است. امسال تا حالا حدود ۲۷ میلیون توریست از این کشور بازدید کرده اند که البته در راه رسیدن به هدف کل سال ۳۶.۷ میلیونی دولت می باشد. آمارهای رسمی نشان میدهد که ورود از چین، بزرگترین منبع گردشگران به تایلند، هنوز تنها حدود ۶۵ درصد از سطوح پیش از همه گیری است.
رویترز گزارش کرد که تایلند در سال ۲۰۱۹، شاهد ورود بی سابقه توریستهای خارجی با حدود ۴۰ میلیون نفر بود که ۱.۹۱ تریلیون بات درآمد ایجاد کرد.



منبع:

1403/07/19
12:19:04
0.0 / 5
73
تگهای خبر: شركت
این پست الف دانلود را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات خوانندگان الف دانلود در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲
الف دانلود