نتایج ارزیابی دفاتر پیشخوان خدمات دولت

نتایج ارزیابی دفاتر پیشخوان خدمات دولت

به گزارش الف دانلود، مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات رگولاتوری نتایج ششمین دوره ارزیابی و رتبه بندی دفاتر پیشخوان دولت را اعلام نمود.



به گزارش الف دانلود به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شهرام حی شاد مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات رگولاتوری اظهار داشت: در ششمین دوره ارزیابی و رتبه بندی دفاتر پیشخوان دولت، ۶۵ درصد از دفاتر رتبه یک، ۳۴/۵ درصد رتبه دو و ۰/۵ درصد رتبه سه را کسب کردند.
وی ضمن اشاره به انجام ارزیابی دفاتر در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۱ اضافه کرد: در این دوره ۸۹۵۷ دفتر پیشخوان دولت در سرتاسر کشور ارزیابی شده که ۵۷۷۰ دفتر رتبه یک، ۳۱۰۱ دفتر رتبه دو و ۴۴ دفتر رتبه سه را به دست آورده اند.
وی با اشاره این که تعداد دفاتر رتبه یک با افزایش ۵ درصدی به ۶۵ درصد دفاتر رسیده است، خاطرنشان کرد: توزیع عادلانه خدمات در دفاتر، ارتقای کیفیت عرضه خدمات، تشویق دفاتر به ارتقای جایگاه، ایجاد روحیه پویایی و رقابت برای عرضه خدمات باکیفیت بهتر به خدمات گیرندگان، دسته بندی عرضه خدمات دستگاه ها بر مبنای رتبه بندی و نظر دستگاه خدمت گیرنده، ایجاد بستر ارتباطی الکترونیکی بین رگولاتوری و دفاتر پیشخوان دولت با عنایت به گستره جغرافیایی حوزه فعالیت در سطح کشور همچون اهداف ارزیابی و رتبه بندی دفاتر پیشخوان خدمات عنوان نمود.
حی شاد در انتها در رابطه با فرآیند ارزیابی دفاتر اظهار داشت: ارزیابی دفاتر بر مبنای شاخصهای پیشبینی شده در مصوبه اصول حاکم بر صدور پروانه دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیردولتی و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی، بعد از خود اظهاری دفاتر در سامانه الکترونیکی ارزیابی و رتبه بندی، دریافت امتیاز انجمن استانی، بررسی و تأیید امتیازها و مستندات عرضه شده در ادارات کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مناطق نه گانه انجام شده است.

1402/04/02
19:23:27
0.0 / 5
420
تگهای خبر: ارتباطات , ارتباطات و فناوری اطلاعات , الكترونیك , خدمات
این پست الف دانلود را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین پستهای مرتبط
نظرات خوانندگان الف دانلود در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
الف دانلود